неделя, 23 декември 2007 г.

Празнично

Не знам какво ще ви накара да се чувствате така, празнично, но искрено ви го пожелавам. По този повод, стига да не ме изненадат отново сътрудниците на блога, новите публикации тук ще секнат за няколко дни. Няма начин, и аз, като мнозина, ще ида да прекарам Коледа в родния си град с баба ми и дядо ми. Сега, повече от всякога, те имат нужда да бъдем до тях. Не се знае колко празници ни остават да сме заедно. Съветвам всеки да използва възможността да зарадва близките си хора по какъвто си избере начин, защото това наистина би бил един страхотен завършек на годината.

Дано в мислите си за изминалите дни от 2007-ма се усмихвате толкова често, колкото и аз го правя. Въпреки някои големи катаклизми, беше една наистина пълноценна и хубава година. Една от най-хубавите! :)

Няма коментари: