четвъртък, 13 декември 2007 г.

Насилието

Не мога да остана безразлична към насилието. Никога не съм успявала да пренебрегвам тази ужасяваща проява на отношение.
Чета доста публикации в последните дни по темата с детското насилие, което в България е често срещано явление, и искам да споделя част от нещата, които ми харесаха и ми се струват достатъчно важни, че да споделя тук.
Симион е написал хубава публикация. Ето и избран момент от нея:

Децата умират защото всички ние го позволяваме. Защото в съвременния ни свят животът на едно дете не е ценност, проблемите се решават с отминаване, а смисълът на живота е да успеем, а не да живеем.

Той ме препрати към друга фрапираща публикация в блога на Лидия Стайкова. (Гледайте и клипчето в нея, страхотно е!) Не е нормално родителите да се сблъскват с подобни проблеми. Е, разбира се, винаги може да се случи неприятност, но чак такова отношение...Не съм съ глас на!

А колко още деца загиват по нашите пътища...

Няма коментари: