сряда, 12 декември 2007 г.

Пак непостоянство

Оказва се твърде сложна задача всеки ден да публикувам нещо смислено тук, но това не бива да ви кара да си мислите, че съм се отказала от каузата. Кауза, да, точно така го усещам аз това място. Не че наградата го прави по-ценно, просто ми се струва важно лично за мен. Другите, които се включиха, също могат да помислят над това колко сериозни трябва да бъдат в това начинание. Не са прибавени случайно и наистина разчитам да обират грешките на моето несъвършенство. До колкото могат.

Много теми заслужават да бъдат включени в тази поредна публикация, но време за това, точно сега, нямам никакво. Простете ми и не се притеснявайте - несъвършенствата ще продължат при по-добри обстоятелства, с пълна сила.
Утре имам изпит по английски, не е друго...

Над 150 уникални посещения за краткия живот на блога - никак не е зле! :)

Няма коментари: